Jak na reklamaci

Jen si to představte. Jste v obchodu a kupujete si nové boty anebo třeba mobil. A samozřejmě nemusí se jednat pouze o tyto věci. Například o setobox. Pamatuj si, jak jsem musela jednou reklamovala žehličku. Bylo to opravdu příšerné. Reklamace probíhala opravdu hrozně a složitě. Jenomže jsem stále paní v obchodě nedokázala vysvětlit, jak se mi žehlička rozbila. Já jsem jí to vysvětlovala asi dvě hodiny, přičemž ona stále nechápala, o co se jedná. Jednu dobu už jsem opravdu nevěděla, jestli si ze mě nedělá srandu, že nechce uznat reklamaci. Jenomže tu reklamaci uznat prostě musela.

Reklamovat se dá všechno.

Stalo se mi s žehličkou, že byla napařovací, rozbila se a vůbec nevypouštěla ze sebe páru, ale kapaly z ní opravdu velké kapky vody. Takže místo toho, aby mi to vyžehlila oblečení, tak žehlička oblečení zamokřila. A oblečení jsem mohla sušit znova, takže si myslím, že reklamace tady byla na místě a měla jsem na ní právo. Nicméně jsem to ale té prodavačce nemohla vysvětlit. Nakonec to dopadlo tak, že jsem musela volat vrchního vedoucího. Ten taky opravdu neochotně přišel. Nicméně ale reklamaci uznal. Sepsal se mnou všechny důležité papíry, abych měla důkaz, že jsem tam dala na reklamaci jejich žehličku.

Někdy je reklamace nudná.

A musím říct, že se mi ozvali až po dvou měsících. A opravdu neochotně mi vrátili peníze. Takže už vím z vlastní zkušenosti, že reklamace někdy probíhá opravdu dlouho a složitě. Nicméně jsem ale byla v právu, což nakonec uznali všichni. Byla jsem ráda, ale novou žehličku jsem si z toho obchodu už nevzala. Objednala jsem si na internetu jinou a musím říct, že jsem opravdu naprosto s tou žehličkou spokojená Takže pokud budete něco reklamovat, tak si dejte na reklamaci opravdu dlouho času a taky pevné nervy. reklamace nemusí někdy probíhat podle vašich představ, i když na to máte ze zákona nárok. A různé zboží má jinou reklamační záruku, na to si dejte pozor. Reklamace Promodarky je opravdu na dlouho a záleží, co reklamujete. Záleží vše na lidech, jací jsou.