Když se někde setkáte dejme tomu s panem Novákem z Prahy, určitě to ve vás nezanechá stejný pocit, jako když se setkáte s panem Novákem z Poslední Lhoty, místa, o kterém jste ani neslyšeli. Hned ony dva lidi diferencujete, a ve vašich očích je mezi nimi rozdíl. A to i když mezi nimi žádný rozdíl není, i když se jedná vlastně o stejného pana Nováka, sídlícího jen na dvou adresách střídavě.
Prostě mají některá místa lepší zvuk než místa jiná. A toho už jsou si dávno vědomi třeba i podnikatelé, kteří logicky dobře vědí, že „i obal prodává“. A takovým pomyslným obalem může být i firemní sídlo. A když tedy chce někdo ze soukromníků zabodovat, potřeboval by sídlo na co nejzvučnější adrese.
Jenže dotyčný takové špičkové sídlo často nemá. Někdy žádné nesehnal, někdy je nad jeho finanční možnosti, někdy by to bylo zbytečné utrácení, někdy by bylo nepraktické se ze své stávající adresy stěhovat nebo pendlovat mezi různými působišti. A když dotyčný takové sídlo nemá a nikdy ani mít nebude, ale přesto by se mu hodilo? Pak si pořizuje aspoň virtuální sídlo.
Když se zvolí pro takové virtuální sídlo firmy Ostrava https://kancelar29.cz/virtualni-kancelar-sidlo-firmy-ostrava/, hned to zákazníkům připadá atraktivnější než nějaká dílnička na periferii, a to znamená třeba i víc obchodů a víc peněz. A to bez ohledu na to, že se tu daný podnikatel třeba vůbec nezdržuje a nechá si tu jenom zpracovávat poštu a třeba občas využije konferenční místnost. Protože to už je druhořadé a veřejnost se o tom třeba ani nedozví, protože nemá důvod zkoumat, co se za takovou fasádou skrývá.
A tak někteří podnikatelé těží z toho, že sídlí na skvělé adrese, a někteří aspoň z toho, že mají na dokonalém místě sídlo virtuální. A vše, co pomůže byznysu, je dobré. A vzhledem k tomu, jak málo takové virtuální sídlo stojí, se to přece musí vyplatit.